Måndags morgon

Sitter i skolan och tråkar just nu, jobbar med musikvideon som aldrig vill bli klar. Eller jo den är typ klar men ändå kommer man alltid på något litet man måste ändra på, hmm. Hur orkar man lägga ner så mycket tid egentligen? Över 20 timmar har jag lagt ner på denna videon haha helt sjukt när man tänker efter. Men 1 min tar i snitt 3 timmar att fixa och vi har 5 min lång låt + att vi har "tillbaka blicks" secenr mer så ja det blir en hel del klipp. Vill man ha bra betyg så får man helt enkelt lägga ner lite extra tid ;) Men på torsdag ska den vara klar så att det ska nog blir skit bra, ska in och jobba sista gången med den på onsdag sen är det inlämning. Fick även tillbaka mitt nationella prov i matte som jag fick IG i, ganska väntat faktiskt. Men ska få komplitera förhoppningsvis inte, han skulle se hur det hade gått på dom andra provet och sedan säga om jag måste koplitera eller inte. Men tror jag fått G på typ alla prov så det fixar sig säkert får jag hoppas iaf, pallar inte gå om matten :( Imorgon får vi även tillbaka engelskan och där tror jag det blir IG faktiskt, synd men ja :/ Får väll bara hoppas på det bästa. Nej nu ska jag nog åka hem orkar inte sitta här mera, skulle varit hemma för en halvtimma sedan egentligen men som sagt vill man ha bra betyg så får man offra fritiden :D Inte för jag hade gjort så mycket hemma ändå så det spelar nog ingen större roll, men ändå. Mycket skönare att vara hemma, eller vad säger ni?

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback