Hett tips !



För er som är trött på alla mascaror som säg vara jätte bra och bla bla bla, men aldrig håller dom krav som dom säger att dom ska som mindre klumpar längre ögonfransar osv, men här har jag hittat ett riktigt kap ska jag säga er ! ( bilden ovanför ) för er som vill ha längre fransar, helt utan klumpar är detta en mascar för dig. Jag brukar aldrig tro på det reklamen säger men denna fanns på kampanj pris på H&M för bara 98:- så jag passade på och snacka om att jag är glad för det nu, bästa köpet jag gjort när det gäller mascaror tror jag. Tog en bild när jag har den så jag skulle visa er hur det ser ut men det är bara en närbild på ögat så bli inte rädda nu haha,


super nöjd, så gör som jag köp denna grymma mascaran den håller vad den lovar :)
( ni får ursäkta bilden men gjorde bara snabbt så nu skulle få se )

Kommentarer
Therése säger:

Fan va bra, den ska jag köpa när jag får pengar :D

2009-06-04 | 13:41:45
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
Janpan säger:

den måste jag ha!:D

2009-06-08 | 13:12:10
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback