En dag vid fyrn

Kom nyss hem ifrån en dag vid fyrn ;) haha eller en förmiddag kanske man ska säga, låg först i jungfruviken med N, B och O men så jobbigt att bada där så jag B och O drog vidare till fyrn medans N gick hem tråkigt nog. Det var himla mysigt att ligga där eller ja det va skönt kanske man ska säga. Vad har alla glada läsare haft för sig idag då? Åhh nu måste jag städa mitt rum, jag orkar inte ! haha , sen ska vi få sälskap ifrån alingsås pojkarna ikväll också :) Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir säkert något mysigt. Nej nu ska jag sätta igång och städa och förhoppningsvis kanske hinna vila lite också jätte trött haha. Ha det bra alla

Peace and love

Kommentarer
Janpan säger:

du verkar ha haft det sköööönt =)



jag har jagat småbarn idag ;P snart ska jag iväg & bada ^^

2009-06-29 | 16:38:28
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/
L säger:

vill du ha presentkort på kanske nelly.com? då behöver jag hjälp genom att du blir medlem på http://www.gratismode.se/?c=47906



det gör så att jag kan lotta ut presentkort genom att andra blir medlemmar. skicka gärna vidare länken. så får du komma in och tävla när jag fått ihop till ett ;)

2009-06-29 | 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback