Rea, rea, rea !

Kom nyss hem ifrån en tur ner till klåva där det är stor rea nu, wiie det gillar vi ! Och min vanliga tur hittade jag lite grejer, en as fin vit klänning som jag gillar starkt. Provade M och XS men ingen av dom va bra den enda va för lite och den andra va för stor som tur var va det en tjej som också provade och hade en st med S som hon inte skulle ha, wiie ! Så den köpte jag den ett par typ kortare as snygga brallor men dom har jag inte köpt än för det va dom sista ( vilken tur man har va ) men dom visste inte priset på dom så dom ska ringa när dom vet det. Käner att turen är med mig idag haha, hittade även ett as fin väska men eftersom att det inte var jag som stod för pengarna kunde jag inte mä att gnälla te mig den (A) någon motta får det ändå vara :) Lägger upp bilder sen på klänningen och brallorna ( om jag nu köper dom, men det tror jag nog ) Hörs senare för nu ska jag äta, har inte ens käkat frukost idag så ja jag är ganska hungrig nu och det blir god mat !

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback