Inte okej !

Gårdagen va långt ifrån okej, haha herregud jag måste sluta dricka tror jag. Eller dricka i lagom mängd ist för att hälla i mig och bli för full och må såhär dagen efter. Kom nyss hem ifrån jobbet vilket inte va så kul usch, somnade vid 6 igår så inte fått någon sömn och inte har jag hunnit äta heller. Ja men man mår väl som man förtjänar antar jag? haha.. Hade iaf kul igår bortsett ifrån vissa saker då kanske, men det är sånt som händer.. Nej nu ska jag hem till mormor och käka middag för nu är magen jätte hungrig så får vara snäll och ge den lite mat nu. Idag blir det bara slappa, ska upp tidigt imorgon för då bär det av ner imot skåne :) Så det kommer inte bli något bloggande då. Kanske om jag finner en data men det är inte det första man leter efter på semestern så det får allt ta och vänta så man kan få njuta lite av sommaren iaf. Någon annan som ska hitta på något roligt i veckan? Skriver mer ikväll ha det bra, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback