hahahah

jag har aldrig skrattat så mycket , eller jo klart jag har gjort det men på ett tag då kan man väl säga ;) Satt och läste dass boken som sägs vara rolig, men jag hittar aldrig något kul i den och tycker bara det är en ONÖDIG bok och inte som det står på en NÖDVÄNDIG bok.. sen kanske det va lite ironi med att det står just det men strunt samma .. hittade iaf något kul i den idag när jag läste den som jag tänkte visa er också :P åh kan lägga in det som " dagens roligaste " tänkte jag

- jag har svårt att somna om nätterna
- jag med, men jag brukar räkna till tre
- bara till tre?
- ibland halv fyra


haha , va inte det jätte kul? eller är det bara jag som har den sortens humor ?(A)

Kommentarer
Nanna säger:

Tack emma! Dina kommentarer värmer. Vilket datum fyller du själv år? JAg måste hålla med dig om att det var roliga historier, min humor:D

2009-07-09 | 16:10:40
Bloggadress: http://nannahelsen.blogg.se/
Laila säger:

vad kul =) Jag är dödstrött efter att ha varit med i modelltävling igår. kom hem ganska sent så nu sitter jag på jobbet och drygar. Vad gör du själv? :)

2009-07-09 | 16:27:38
Bloggadress: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback