Godmorgon

Idag mår man väl som man förtjänar antar jag? man ska inte dricka på vardagar, men man lär ju sig tydligen aldrig? haha, men igår var det en lyckad kväll tycker jag, synd att den slutade så tidigt bara :( Men det blir nya tag på lördag eller vad säger ni? Nu snart kommer mina syskon hit, vilket ska bli mycket trevligt ! Sen har jag namsdag idag också, wiie ! Grattis till mig. Man kan ju alltid hoppas att man får något kanske?(A) men det tror jag nog inte men man kan alltid hoppas :D nej nu ska jag se till att äta lite, puss på er !

Kommentarer
stina säger:

nej inte flytta, ska bara åka och hälsa på vår syster hanna i några veckor :)

2009-07-24 | 11:05:02
Bloggadress: http://sstinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback