Fullt upp

Ja ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen igår, men hade helt enkelt inte tid för datan för var tvungen att rensa uppe på vinden sen var det så dåligt väder så kunde inte ha på den osv .. Så där är anledningen till det, för direkt när jag va klar ringde jag upp T så drog hon och jag hem te D och K eller ja hem till K var det väl men ah vi skulle träffa D och K. Han bodde ganska centralt men ändå mitt ute i skogen, hur får man ihop det? haha iaf så hade vi en trevlig stund med dom ute på Ks balkong och spelade spel och grejer och man fick sig ett par skratt eller vad säger du T? Helt otroligt asså. Sen när vi kom hem igen gick vi hem till H och hade myskväll tillsammans med han, A, P, O och M berättade en massa äckliga spök historier och shit. Man var ju inte lika "tuff" sen när man skulle gå hem, tur att man hade sälskap av T säger jag bara.. Fyfan !

Idag kommer Elin hit med sälskap av jenny, jennys pappas och hennes tre barn Liam, Marlon och Leon. För imorgon ska E vara med i talangjakten viket ska bli riktigt kul, hon va med 2006 men då kom hon 4 a så imorgon får vi hålla tummarna för vinnst ! Måste städa mitt rum och fixa med allt nu innan dom kommer hit, ska bo hemma hos P tillsammans med dom så det kommer nog bli dåligt med uppdatering igen :/ Ska försöka så gått det går men får ju änga lite tid till dom också liksom :) Nej nu ska jag städa som jag måste få gjort innan dom kommer så vi hörs senare helt enkelt.

Peace and love

Kommentarer
Therése säger:

Haha ja så mycket har man ju inte skrattat på så kort tid någonsin ;) haha<3

2009-07-16 | 13:56:21
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
Janpan säger:

hon har goda chanser att vinna :D hon har ju utvecklats mycket också :)

2009-07-16 | 15:49:31
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/
Eme säger:

Säger som Janpan :D Du får slänga upp bilder från när hon uppträder så vi får se :D

2009-07-16 | 17:00:47
Bloggadress: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback