Bio och mys

Igår åkte sofia hem tråkigt nog, men vi har haft det jätte trevligt tillsammans ! Efter det åkte jag P, D och T på bio och såg drag me to hell fyfan säger jag bara , riktigt vidrig film och man blev skrämd ett anatal gånger satt och skrek och gapade hela tiden typ haha.. men det var ändå en bra film tycker jag. Så det var skoj, sen gjorde jag inte så mycket annat igår när jag kom gem gick jag och la mig med en gång. idag regnar det ju så det blir till att sitta inne och glo film hade tänkt att ladda ner något nu. Någon som har förslag på bra film? Tänkte lägga in bilder ifrån när sofia va här sen också eftersom jag inte skrivit så mycket pga olika anledingar så kan ni ju få se det ist för orkar inte skriv nu heller ;) Nej nu ska jag krypa ner under täcket igen, brr va kallt det är. Någon som har annat försalg på vad man kan göra i detta vädret?

Peace and love

Kommentarer
JNY © säger:

Sv; hehe okej.. jag vet typ 4-6 st som kickat på det.. det gör att de blir tråkigare att lyssna eftersom det är ihjäl tjatat beat då, låter så oäkta :( men annars var det bra, fina verser :)

2009-07-13 | 12:12:27
Bloggadress: http://jnyprod.blogg.se/
Janpan säger:

svar : jo tack de blev en rätt regning dag ;) men dom där sexiga regnskydden hjälpte lite iaf :P

2009-07-13 | 12:41:26
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback