Sjukast :/

Ja det är sant , är jätte sjukt och det är något som inte är någon höjdare kan jag lova. Kännde igår när jag åkte hem ifrån skolan att jag inte mådde bra så jag gick och la mig och sov ungefär hela dagen, låg iaf i sängen hela dagen kanske en timma som jag var uppe :/ Jag har mått såhär ett tag nu inte riktigt helt okej utan somnat så fort jag kommit hem och det har ledit till att jag inte fått i mig någon mat utan levt på fruksot hela dagen sen kanske något litet antingen på eftermiddagen eller kvällen. Så nu när jag ställde mig på vågen hade jag gått ner nästan 5 kg :O Så nu när jag är hemma får jag försöka äta massa ( men rätt och sunt ) för att gå upp dom där kg igen. Har även jätte ont i halsen ( känns som halsfluss ) så kan knappt svälja men ska försöka så gott det går.

natten var inte nådig, vaknade av att jag var hur varm som helst och bara skrek för jag kunde inte gå upp eftersom det känndes som jag skulle frysa ihjäl, tog tempern den stod på 38,8 inte så farligt tänkte jag och somnade. Känndes som om jag sov flera timmar men när jag kollade på klockan hade det gått kanske 10 min, suck. Somnade igen och vakande hur varm som helst, tårarna sprutade, svetten rann och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Allt slutade med att mamma kom ner och gav mig verktabletter och sa att jag fick ligga i hennes säng eftersom det var betydligt kallare där, så det gjorde jag. Men allting fortsatte där och vakande stup i kvarten kall svettig ena stunden sen ill varm och fram och tillbaka. Nu är det äntligen morgon men kan inte sova blir varm så fort jag lägger mig, men har ingen ork till att sitta här :/ Som ni kanske förstår? Nej nu ska jag försöka äta lite sen tänkte ja kolla på en film. ha det bra alla :)

Peace and love

Kommentarer
Kim Von J säger:

Tack :)

2009-01-28 | 11:14:08
Bloggadress: http://kimj.blogg.se/
Anonym säger:

Vad är gästlösenet till bd?

2009-01-28 | 15:36:57
amanda säger:

snygg header!

2009-01-28 | 20:19:40
Bloggadress: http://ammizz.blogg.se/
Maria säger:

Hej, jag läste på en annans blogg att du pluggar media? :) Jag undrar om det är svårt, kul, mycket plugg/läxor? :) Fin blogg!

2009-01-28 | 21:16:31
Bloggadress: http://soloma.blogg.se/
Linn säger:

Krya på dig! Fin blogg du har!

Har du haft en bra dag? Kramar Linn!

2009-01-28 | 23:32:05
Bloggadress: http://olinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback