Planer för dagen?

Vad har alla för planer idag? någon som vet något kul man kan hitta på, för jag har riktigt tråkigt ska jag säga er.. Sitter bara här och kollar runt på olika sidor, någon som har förslag på någon rolig sida eller någon underhållande sida? Är medlem på dom flesta sidorna men man blir ganska fort uttråkad på typ feacbook och bdb osv. Någon som har något annat skoj? Idag har det faktiskt hänt ganska mycket och dagen är inte slut än , får väll se hur denna dagen avslutas. För den började med att jag försov mig, sen när vi skulle ta moppen i morse hade den fryst halvt så vi var ganska rädda om man säger så, sen hade vi matte prov ( det gick faktiskt bra ! ) haha så det var också ganska konstogt för det brukar inte gå så bra för mig i matten, sen fick jag reda på slutprovet i naturkunspa och där fick jag också bra :O förvånad blev jag, trodde att jag hade fått ig och skulle få komma in på onsdag och göra om det men nu slapp jag ju det som tur va :) För alla er som inte vet är jag ledig hela vecka 4, gött som fan df jag inte ville komma in på onsdag och göra omprov ;) vilket nog många förstår. haha, åter till dagen. När vi skulle hem missade vi färjan och fick stå ute och frysa häcken av oss, det är RIKTIGT jävla kallt nu asså :O Åh sjävklart ska väll moppen frysa fast på full gas då så man får gå hem, men inte hela vägen som tur var kom det en buss så v fick springa te den och åka hem nu sitter man här i värmen som TUR är , usch vill inte ut igen!

- Vad ska alla göra idag, ge mig tips ! Har tråkigt :(

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback