Nytt schema

Som jag skrev tidigare så har jag ju fått nytt schema idag och nu ser det ut såhär



kanske inte ser så bra men såhär ser det ut iaf, bortsett ifrån att engelskan ska flyttas så vet ej riktigt vart jag har dom lektionerna än sen har jag ingen estetisk verksamhet heller som jag sa i det andra inlägget. Åh inte den långa lektionen på torsdag heller så det är ganska gött att man är ledig varje torsdag om schemat förblir såhär då. Segt att sluta vid tre tiden på onsdagar bara fast får man vara ledig torsdag så ska man väll inte klaga :) eller vad säger ni? Anlednigen till att jag tycker det är sent är för att jag går förmiddag och halvdagar så ska bara gå 4 timmar i skolan ist för 8 för er som undrar och tycker jag är helt knäpp om jag tycker det är sent :P haha.  Hur ser erat schema ut , antingen jobb eller skola, för det är alltid kul att se hur andras ser ut ;)

Kommentarer
Emilia säger:

Åh, najs ju :o vilken linje går du ? :)

2009-01-26 | 23:32:32
Bloggadress: http://emiliahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback