Inviger helgen

Jag man fick ju ta och inviga helgen igår med att supa till lite, först var det för festande hos mig. Men det var bara jag och Putte :) haha, sen kom även Noomie och Jocke åh idag fick jag även inviga min nya skit snygga korsett :) ska lägga in bilder på den sen så får ni också se :) Efter att ha varit här ett tag drog vi vidare till Mikael åh där balla nog det mesta ur, jag blev fullast åh nog lite för tyken (A) förlåt ni vet att jag älskar er <3 En annan blev jätte arg medans en annan blev ledsen åh en annan blev glad. ja det var en hel del blandade känslor lägger in ett par bilder under kvällen :) se och njut !

- Vad hade ni för er igår? och vad ska ni göra i helgen?

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback