Förlåt mig

Ni får verkligen ursäkta mig att jag lovat att lägga in bilder både ifrån när jag var utomlands och ifrån helgen så får väll ta och göra det eftersom jag lovat er :) Men just nu är klockan snart 03:00 så jag får nog göra det imorgon, eftersom att jag ska upp klockan 07:30 alltså om några timmar så jag lovar att göra det när jag kommer hem efter skolan. Slutar endå halv 11 så det blir inte så lång skoldag, har bara en lektion riktigt gött. Får hoppas att jag inte försover mig bara men någonting säger mig att jag kommer göra det? :S ( får hålla tummarna att jag inte gör det ) fast egentligen hade det varit riktigt skönt, men nej emma nu ska vi vara duktiga iskolan eller vad säger ni? :) Tänkte även passa på att uppdatera bilddagboken imorgon för er som är intreserade där har ni bilder av hur jag lever mitt liv här i skrift ;) så ni som är intreserade kan ju kolla in mig på bilddagboken här ( har gäst lösen ) så ni får bli vän med mig om ni vill kika :)

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback