Flyter på

Allt flyter på som det ska nu känns det som, allt går den vägen jag vill. Och det var faktiskt längsen jag kände mig riktigt glad. Har underbar vänner i min närhet och allt runt om flyter på förundransvärt bra faktiskt, vilket känns riktigt bra. Mitt humör har nog inte varit såhär bra sen min födelsedag förra året, eller iaf runt den tiden där och snart fyller jag ju igen så man får hoppas det blir bättre detta året eftersom jag fyller 18 :D Hmm , idag har jag inte gjort så mycket, eller jo rensat min gaderob så nu äre en himla massa som ska bort :P som är för litet osv. Känns skönt ! Sen har jag uppdaterar bdb med bilder ifrån semstern lovade ju att skriva om det här men det har jag helt glömt bort så får er som är intresserade får helt enkelt kika in på min bdb där jag heter Emmaludvigsson ( men man måste vara vänn med mig för att se bilderna så ni vet det ) Nej nu hade jag tänkt fixa iordning mig för en gång skull på länge, har gått här hemma som ett vrak ifrån i lördags typ. Ganska gött endå. Fast är riktigt trött idag för var uppe till 4 sen blev jag väckt av Mathias vid 20 i 7, men man får ju ställa upp och vara social när man kan pratat.. eftersom han bara kan det på morgonen innan han jobbar och på kvällen efter. Haha , kul att vara i lund och jobba ( nej ) fast han får ju goa pengar. gött för han ;) Nästa vecka äre planerat bio också , så får hoppas det blir så. ser fram imot det :) Nej nu måste jag slita mig härifrån, skriver mer ikväll eller något :)

- hur er eran dag ut idag?

Kommentarer
BAACKONTRACK säger:

godmorgon :)

allt bra?

2009-01-22 | 11:33:41
Bloggadress: http://baackontrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback