Dagarna flyger förbi

Ja så sant som det är sagt, dagarna flyger förbi nu när man är ledig och endå gör man ingenting. Har varit ledig nu i två dagar och inte gjort ett skit, känns riktigt deprimerande faktiskt. Nu när man för en gång skull är ledig så finns det inget att göra eftersom ingen annan är ledig. Det suger. Men idag gjorde jag faktiskt lite nytta, först så pratade jag med mathias när han hade tråkigt och var tvungen att vänta på en buss ( klockan 20 i 9 på morgonen , mycket snällt av mig ) sen så diskade jag för mamma, + städade mitt rum. Sen var jag ute och gick med noomie samtidigt som vi hämtade hem min moppe som har varit på lagning :) Så lite nytta har jag endå gjort idag. Imorgon tänkte jag rensa ur gaderoben, det är helt knökat med kläder i den usch :P haha. Så imorgon blir det väll lite nytta också hoppas jag :) Får väll se vad som händer..

- Vad har alla ni hafft för er idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback