Bilder ifrån i fredags

Lovade ju att lägga upp bilder ifrån helgen så får väll ta och göra det nu när jag endå inte har något att göra :P

- Kvällen började bra med några glas vin


- Sen kom Malle och gjorde mig sälskap :)


- Och hon hade mig sig ölen ;)


- Sen kom även Oliwia och Therése


- Fulla tjejen, haha :P


- Sen blev det lite pussar :D


- Sen kom Beckan och gjorde oss sälskap


- Sen blev nog någon en aning full? haha


- Lite senare kom även Robin :)


- Och min älsklings Noomie <3


- Sen blev det ölspelet :)


- Och lite mer pussar ;)

Kvällen slutade inte lika bra som den började iaf, haha för några blev nog lite för fulla eller iaf jag :P Men av det jag kommer ihåg från kvällen var ganska lyckat iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback