Underbar dag

Ja idag har det verkligen varit en underbar dag ska jag säga er, mitt lilla hjärta döptes idag i öckerö gamla kyrka. Allting var jätte fint, speciellt sången från hans äldre bror whilliam. Så himla duktig är han. Och Edvin var jätte dukig i kyrkan också, allting gick så bra och guuudd va söt han var. Har ungeför 10000 bilder haha men tänkte lägga upp några här på bloggen och resten på bdb så för er som vill se kan ju kika in där även facebook har jag lovat att lägga in bilder på. Men just nu så laddar jag batteriet det dog under fikningen, ganska tråkigt dock men fick ändå massa bilder och ska få av min kusin också så ett par bilder blir det allt. Fick även träffa Linn också, det var ju hennes dop vi missade :/ Tråkigt men bätte än att riskera att alla blev sjuka. Det är ju så man får tänka, nej nu ska jag beställa pizza haha sitter med telefonen nu, åh va pinsamt höll på att säga ; hej det är emma .. haha så har jag gjort en annan gång också fyfan va det är pinsamt när det blir så. Ikväll ska jag ha lite mys här med några nära och kära så det kommer nog bli himla trevligt får man hoppas, nej nu ska jag faktiskt ta och spela sims det blir ju ALDRIG av :P Åh nu har jag ju ändå lite tid.. kanske skriver mer senare.

- Hur har dagen varit idag då, solig och skön?

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback