Typiskt mig

Ja det kan man ju säga att det är, haha försov mig idag så det blev tyvärr ingen skola idag. Och nu börjar jag få dåligt samvete över det :/ Hade nog behövt gå dit idag kände jag.. men men inget att göra någonting åt nu? Alex tyckte att jag skulle springa, haha har du sett mig springa någon gång? nej där har du svaret. Jo men hade gått om jag hade hunnit självklart men eftersom jag vakande när det va typ 20 min kvar tills färjan gick moppen hade frusit och ingen cykel har jag, kände jag att det var ingen idé att stressa kommer ändå inte hinna xD Nu har jag börjat städa, visst är jag duktigt? Borde plugga matte också eftersom att jag ligger drygt 30 sidor efter och ska ha prov snart, usch ! Ska klippa och tona håret idag också, ska bli skönt för nu är det riktigt slitet! Haha, men det tycker jag alltid att det är ;) Nej nu måste jag städa klart sen kanske plugga lite hoppa in i duschen och sen förmodligen spela in, har ju ny låt på G nu och den blir nog klar i slutet av veckan skulle jag tro. Skriver mera sen...

- Vad har ni för planer idag?

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback