Skridskor med klassen

Ja visst var det nyss? jag håller med, det var inte alls längsen som vi åkte skridskor men nu skulle vi ut igen och nu när det är så kallt också. Sådär lagom kul ska jag säga, usch och fy! Men men man vill ju inte få ig i idrott så det va bara att ta sig dit och åka så mycket man kunde haha det blev väll si sådär en 15 min haha sämst. Men så jävla kallt var det och usch nej inte roligt var det. Vi hade våran gamla lärare idag också rikard, han är himla kul fast lite knäpp ibland :D haha .. Lägger liter bilder för jag orkar inte skriva mera :)

klassen ute på isen


fast större delen av klassen satt ner och bara kollade haha


sen var det en del som spelade "hockey" så julia vaktade målet så fint ^^


och alex låg ner och vaktade det andra målet, haha ditt cp


medans dom vaktade målen gick gurra och rikard in i närkamp ^^


vissa gillade inte att åka så mycket så vi stod mest still och kollade på


aw våran gamla idrotts lärare var lärare för oss idag :)


klassen

- orkar inte lägga upp mer bilder, för er som vill se fler kolla bdb :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback