Redo !

Nu ska jag just åka in till melodifetsivalen, ni missar väll inte det ikväll? Alla som ska se vilket jag hoppas många ska håller utkik efter mig haha, inte för att jag tror att ni kommer se mig men ändå man vet aldrig ;) Vem vill ni ska gå vidare? själv håller jag på schots iaf :P haha måste nätan det eftersom pappa har jobbat ihop med en av killarna där, ganska coolt :D Eller vad tycker ni? haha. Nej nu måste jag åka skriv in vilka ni tror går vidare och sådär ska bli kul att se när jag kommer hem om någon hade rätt. Ha en fortsatt bra dag !

Peace and love

Kommentarer
emelie säger:

Marie Serneholt ... (:

2009-02-07 | 17:13:14
Bloggadress: http://haaglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback