Party idag :D

Ja det blev till att dricka idag , haha fast egentligen hade det kanske varit bra med en nykter helg för omväxlings skull men men vafan ska man göra när suget kommer, haha fast man vet ändå att det kommer bli misslyckat? Fast man har ändå det där hoppet varje helg och säger till sig själv " men idag blir det nog roligt " haha någon som känner igen sig? Men får la hoppas att det blir så idag, vill ha en lyckad fylla idag och inte balla ur som jag alltid brukar göra nu för tiden. - Vad händer hos er idag då? Just nu sitter jag har och dricker groggar för mig själv och väntar på att therese ska bli klar så att vi kan dra vidare ^^ Men nu bärjar klockan bli mycket så får dricka upp och göra mig klar för utgång, ha det bra alla :)

Peace and love

Kommentarer
kIM säger:

Tack :)

2009-02-20 | 20:19:31
Bloggadress: http://kimj.blogg.se/
Cecilia säger:

Hej såg din kommentar ! :),

Dom två är skitbra verkligen! :),

Btw du är fin! :)

2009-02-20 | 20:51:20
Bloggadress: http://ceciliaisahappygirl.blogg.se/
noomie säger:

men det blev ganska kul faktiskt :)

2009-02-21 | 11:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback