Mycket att göra på en söndag

Idag har det varit fullt upp hela dagen känns det som, janna häslade på och lämnade min jacka som hon fick ta hand om igår, spelat in ny låt med lisen som tagit typ hela dagen sen kom mamma och pappa hem ifrån rom idag också, syrran och hennes sambo åkte hem jag och putte köpte pizza sen kollade jag melodifestivlaen (R) pluggat med pappa mormor, leffe och farmor kom och hälsade på. Ja ni förstår det har varit full rulle hela dagen och nu sitter man här kollar beck och lyssnar igenom resultatet av låten ska bara höra vad lisen tycker om det sen så kommer väll den släppas förhoppingsvis :) Nej nu ska jag se klart beck är ju skola imorgon också så måste sova i tid idag känner jag haha.

- Hur har eran dag varit?

Peace and love

Kommentarer
Janni säger:

Du glömde säga att jag va och hälsa på dig ;)

2009-02-15 | 22:14:26
Bloggadress: http://jannipannibanni.blogg.se/
Janni säger:

2009-02-15 | 22:14:42
Bloggadress: http://jannipannibanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback