Ledig idag

Ja som jag kanske sagt innan? Är jag ledig varje torsdag, så jävla skönt ! Så ja jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, alla andra går i skolan eller är på praktik och noomie har alltid en massa annat för sig så hon har heller aldrig tid att träffas. Men när man tittar ut och ser hur tråkigt och dåligt väder det är är jag glad att jag kunde vara hemma idag, skönt att slippa det vädert. Mitt rum är inte det vackraste idag asså hur stökigt som helst så jag tänkte röja lite idag faktiskt sen ska jag fan ta och uppdatera bdb så jag INTE ligger efter med bilder mera, haha lycka till emma, tack tack ! Nej men inte ens lagt in alla bilder ifrån semstern än lite dåligt må jag säga faktiskt. Hmm sen när jag är klar med dom sakerna ska jag nog spela lite sims haha himla längsen. Tänkte spela det igår, har varit sugen på det i flera dagar nu men när jag läste i Lisens blogg att hon skulle göra det så ville jag också göra det men jag var så trött så jag somnade vid typ 11 tiden och ni som känner mig vet ju att det är ganska tidigt haha. Ska försöka hinna med att recca idag också, men det är tveksamt om jag hinner det faktiskt. Men för er som inte vet håller jag på med en ny låt :D Ja kan ni tänka er , släppte ju nyss en ny. Ja jag som alltid brukar vara så seg med att släppa låtar har nu blivit lite på hugget, vad tycker ni om det? Nej nu hör jag att pappa har börjar koka kaffe här och det innebär att det snart är frukost, mumms :D Hörs senare..

- Vad är planerna för idag då kära läsare?

Peace and love

Kommentarer
Emilia säger:

Haha jaha, min pojkvän och han bakom rappar :D <3

2009-02-26 | 12:18:52
Bloggadress: http://emiliahaglund.blogg.se/
Emilia säger:

Klart jag känner honom, min pojke ju :D haha :) <3

2009-02-26 | 12:54:35
Bloggadress: http://emiliahaglund.blogg.se/
janpan säger:

roligt med ny låt =) vad heter du på bdb? jag heter litefresh där :)

2009-02-26 | 13:11:43
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/
Anonym säger:

jaha hahahha ;)

2009-02-26 | 16:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback