Hos min bror

Sitter hemma hos min bror och väntar på att få mat i magen, haha så slapp jag är kommer hit och käkar han ur huset. Nejdå så är det inte, ska nämligen hem till syrran för att plugga matte idag och eftersom dom bor grannar fick jag hälsa på min bror lite också. Sen så jobbar syrran så hade ingen stans att ta vägen (A) haha.. Idag har det inte hänt alls mycket skolan var seg och läraren var jätt konstig idag fast han e ju alltid lite underlig fast skön hehe. Missade typ halva engelskan pga att läraren var på möte och vi skulle ha en annan och massa strul. Så det har inte hänt så mycket alls idag, nu sitter jag här i soffan och bloggar samtidigt som jag kollar på barnprogram på tv haha, ni vet ju hur jag är? :P Nej jag får väl sluta vara så lat och hjälpa min bror med maten annars känner jag mig lite dum när jag inte träffar han alls ofta. Så vi hörs väl senare..

- Vad händer idag då?

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback