Herregud

Haha ah det det är väl det minsta man kan säga, detta är nog nått bland det konstigaste jag varit med om. Kollade på film innan och somnade som valigt ( så fort jag lägger mig i sängen somnar jag driket ) snacka om att jag har skön säng? haha, iaf nu just innan jag vaknade kommer jag ihg hur jag skrattade jätte mycket och liksom innan jag just vaknade så kände jag hur hal min kropp skakade och hur jag skrattade till jag sakata kom tillbaka från att sova till vakana, helt sjuk kännsla var det går inte att beskriva riktigt liskom men fruktansvärt konstigt var det. Haha tänk att man ligger så för sig själv liksom och bara skrattar eller typ skriker helt sjukt egentligen att man kan göra det fast man sover, eller vad tycker ni?

- Har ni varit med om något sånt här eller sett någon kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback