Godnatt

Men innan jag säger det så tänkte jag berätta lite om dagen. Började verkligen inte bra, usch! Mådde riktigt illa men men bio stod på schemat idag och bio blev det :) Fast innan vi åkte spydde jag här hemma :/ usch äckligt, jo tack jag vet ! Men skönt att jag gjorde det hemma och inte i stan eller på bussen :O haha. Bion var super bra rekomenderar verkligen den filmen och jag såg den med två underbaringar, kan det bli bättre än söndag? Ja kanske bortsett ifrån att jag spydde då men annars hade jag en jätte bra dag. - Hur va eran dag? Nu sitter jag här med en uppsatts som ska in på tisdag och eftersom jag varit sjuk har jag inte äns börjat, så typiskt mig att börja sista dagarna haha. Men men det måste ju göra och vill få G i denna kursen ( minst ) iaf, så önska mig lycka till ! Åh nu , godnatt på er alla :)

Peace and love

Kommentarer
noomie säger:

konstigt att du börjat bli på så bakis nu då :P

2009-02-02 | 12:30:10
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback