Godnatt

Ja nu är jag hem kommen ifrån filmen, den var riktigt bra så för alla er som tänkt se den kan jag säga att den verkligen va värld priset. Jag har inte läst böckerna och det tror jag va tur, eftersom typ resten av min familj hade gjort det och dom tyckte väll att filmen missade en del men det gör ju dom alltid? Man kan ju inte få med allt liksom, men det är så stor risk att man blir besviken när man läser boken och sen ser filmen eller ja ni förstår säkert vad jag menar, eller? Jaja hur som helst så var den bra, många bra skådespelare som var med och man fick sig många skratt haha. Imorgon är det dop för min älskade Edvin, kommer nog blir super bra tror jag! Efter det så ska vi hem till gamlefarmor som fyller år och sendan ska jag och några kompisar ha myspys var det tänkt. Får la se vilka som är på det imorgon :) Nej nu måste jag sova om jag ska orka upp känner jag haha.. Hur har eran kväll varit?

Peace and love

Kommentarer
noomie säger:

Jag är på, fast ska vara hemma och äta räkor innan bara :D

2009-02-28 | 09:57:41
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback