Fredag den trettonde

Idag är en sån dag man ska hålla sig inomhus, iaf om du frågar mig för allt dåligt som kommer hända idag kommer man skylla på den dagen och jag är redan nojig så df är det bättre att hålla sig inomhus så inget kan hända? haha, för något år sen hörde ja att på fredag den trettonde hade en man halkat på en hund skit och dött , liskom hur stor chans är det då? Just fredag den trettonde är en otursdag och så är det bara. Därför tänkte jag ladda upp kvällen med massa gott och underbara vänner <3 Imorgon är det alla hjärtans dag, har man ingen "hjärte" vän att fira den med får man ta och supa med sina vänner :) haha det tycker jag låter utmärkt ! Därför ska vi följa våran tradtion och göra som förra året och ni som vet det ni är dom ända som behöver veta det. Men det kommer nog bli riktigt roligt iår får vi hoppas, nej nu ska Alex ifrån klassen hjälpa mig att instalera photoshop så får la prata med han så han inte flippar för att jag inte svara, btw mamma och pappa har ju åkt till rom nu ( dom åkte i onsdags natt ) så nu bor min syster här med hennes sambo haha tror ni mamma och pappa lämnar mig ensam igen efter förra festen " där alla fick komma " nja skulle inte tro det. Men hoppas ni har det bra där nere iaf även om det inte är så varmt nu men ändå :) Min bror kom också ut idag för att flytta hans ex säng hem till henne den har stått här och nu när hon ska flytta ifrån deras lägenhet ska hon ha den tillbaka så syrrans sambo mick och min bror håller på att köra den te henne nu och hämta en annan säng som ska stå här haha jaja kul att få se han ibland iaf, blir ju inte så ofta nu för tiden. Nej nu dampar alex sönder här på msn så får la svara honom, skriver mera senare..

- Vad har alla för planer inför idag då? någon som är lika nojig som jag? :D

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback