Saknar dig så mycket !

Trodde inte man kunde sakna någon såhär mycket, blir galen ! Kom hem nu ♥ Känns som om ingenting är kul längre utan allt jag gör är bara väntar, väntar på att tiden ska gå och att du ska komma hem igen. Har varit med varan varje dag i över 2 månader så det kanske inte är konstigt? Även om detta är andra dagen du är borta och första dagen som vi inte setts någonting sen vi blev tillsammans så känns det helt sjukt. Du ska vara här, du får aldrig mera åka bort om det ska vara såhär jobbigt! Jag visste att det skulle bli riktigt svårt, eftersom jag känner mig själv ganska bra men jag trodde aldrig det skulle bli såhär jobbigt faktiskt :/

du och jag föralltid älskling ♥

Och att det är 6 dagar kvar utan dig gör det inte bättre, men dagen innan jul, jul och dagen efter jul kommer nog gå ganska snabbt så då är det bara imorgon och övermorgon som kommer bli jobbiga. Sen är du hemma igen, får tänka så ist för att jag ska orka detta ♥

Imorgon får det blir till att "storstäda" Det kommer hålla mig sysselsatt en stund, även plugga lite om jag hinner. Sen övermorgon får vi väl se, försöker umgås med mina vänner nu så mycket som jag kan också. Men det låter lite som om jag tar mina vänner i andra hand, för har knappt umgåtts med någon nu känns det som. Men det gör jag verkligen inte ♥ Det finns bara ingen tid över och det tror jag faktiskt dom känner också, men man behöver också komma ifrån varan ibland så det känns skönt nu att få umgås med sina vänner igen. Vad skulle jag göra utan er? Ja den frågan har jag ställt mig själv många gånger, men fy vill inte tänka den tanken ens. Jag har världens bästa vänner, en härlig familj och världens underbaraste pojkvän, kan det bli bättre? Nej, vill aldrig byta bort detta imot något i hela världen ♥

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback