Godmorgon

Nu ska jag strax iväg till skolan, si sådär kul faktiskt. Vill bara krypa ner i min säng igen och sova så skönt som jag gjorde nyss.. Men men bara en lektion idag så är hemma vid 10 igen men ändå, känns riktigt segt att gå till skolan faktiskt. Senare idag ska jag in och kolla på petter, det ska bli riktigt nice faktiskt ! Så hoppas på att denna kvällen kommer bli grym, nej nu måste jag göra iordning mig om jag ska hinna med bussen som går om en timma ungefär. Ha det så bra så länge, fast alla lär ju ligga och sova nu .. alla utan jag och dom som går på min skola :P haha. Kan ju verkligen vara glad att N också går där så jag inte är helt själv <3

Kommentarer
Terry Terry boom boom säger:

Svar: Jag vet inte riktigt när jag slutar, men jag tror att jag är färdig vid 1-tiden :) Puss!

2009-08-14 | 10:12:45
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback