Godmorgon

Skulle egentligen upp och jobba tidigt tyckte min mamma, men det går inga färjor vid denna tiden ja så det blev inget med det tyvärr. Eller egentligen va jag för trött för att göra det ifrån början, jag vill veta det dagen innan så jag är inställd på det på morgonen inte bli väckt av att hon säger att jag ska göra det. Jaja, nog om det. Igår fick jag en kommentar av läsare som ville att jag skulle skriva " klantiga " saker jag själv gör, hmm. jag skriver ju om nästan allt som händer i mitt liv så gör jag något klantigt hädanefter så ska jag försöka få med det i bloggen också. Nej nu ska jag lägga mig och se på tarzan sen blir det att åka och jobba, ha det bra så länge så hörs vi senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback