Hos Elin dag 2

ja igår gjorde vi inte för mycket, slappade typ fram tills 4 tiden då Elins brorsbarn kom. Innan det köpte vi pizza och kollade klart på skräckfilmen som vi började titta på, Elin blev rädd hur många gånger som helst haha det va faktiskt kul :D Sen kom barnen och livade upp stämmningen, Marlon var blyg och ville inte prata med oss Liam ville busa hela tiden och lille Leon stod och var söt hela tiden. En timma innan barnen skulle åka hem slutade Marlon vara blyg och ville att vi skulle busa med honom, så söt :D Alla var så sjukt söta och Liam följde med till affären med mig och Putte för att köpa lite godis och chips, mumms ! Vi gjorde massa lekar med barnen, först fick jag springa runt och leka med dom sen fick Elin göra det och när det va Puttes tur så ordade han springa 4 varv ( jag och Elin hade sprungit kanske 20 varv ) haha, han är söt Putte ^^ Vi fick oss roliga namn av barnen också, jag heter tutt-life och putte heter tuttlisa haha tycker det borde vara tvärtom men men barn är söta ibland.

När barnen hade åkt hem så satte vi igång att dricka, fast där fick vi oss ett stort problem. Elin hade ingen vin öppnare så vi fick ta en skruv och och hammare för att få upp den jävla korken haha. Men till slut gick det och vi satte igång att spela 13 skål ( haha så jävla roligt ) Kommer nog igår alla ord vad det blev och det blev såhär ; Äcklig, jude, gasad, tilldötts, av nazist, spänk, på det, mic, bås, knulla, i, en hund, skål ! haha störda ord men men. Sen gjorde vi - jag har aldrig. Och fick reda på en himla massa, Elin då :P hahaha. Det hela slutade med att jag blev hur full som helst och låg och yrade, Elin skrattade och Putte blev iriterad över att jag var "så jobbig" haha, lite ombytta roller där. Det brukar alltid vara han som är full och då blir jag iriterad över att han är så jobbig. Efter en stund så trodde jag att jag skulle spy men det gjorde jag aldrig ( som tur va ) hatar verkligen att spy usch. Ist gick vi och la oss kollade på Saltkråkan haha jag låg full och var flummig och Elin låg och störde sig på Pelle för att han är lill gammla haha det va kul att höra på faktiskt. Somnade nog ganska fort och sov hela natten, men blev väckt tidigt av Elin :( eller det var egentligen inte tidigt men jag hade lätt vellat sova minst en timma till haha.

Idag ska vi hjälpa Elins bror + familj att flytta, dom sista grejerna till den nya lägenheten, det är typ det jag vet än så länge sen får vi la se vad som händer.. Är ju sista dagen här idag nu eller ja vi åker ju iof ganska sent imorgon men sista natten idag iaf. Skriver nog mera imorgon igen för nu hör jag att dom håller på med frukosten där ute så då ska jag skynda mig ut :D hörs..


Kommentarer
Baso säger:

hahaha jag vill också leka med er ><

2009-04-08 | 11:29:58
Bloggadress: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback