Hos Elin dag 1

Ja dagen igår va ganska lång kändes det som faktiskt. Började med att jag vaknade vid 05:30 gick upp och började fixa med det sista var så gott som klar vid 06:00 och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Sysselsatte tiden med att radera gamla medelande haha, alltid kul att läsa faktiskt. Sen va det nära att jag missade bussen ifrån mig te färjan eftersom min väska vägde mer än jag klarade av och det var inte lätt att få den till busskuren. Jag kom iaf dit till slut och Putte kom på bussen som bestämmt, sen var det ganska lugnt färjan var seg som vanligt men fick vinka hejdå till Beckan också :) Sen gick det ganska snabbt och vi satt på bussen till Örebro. Den resan gick fort, vi pratade, käkade skaffatde oss en snygg kompis haha och sen var vi typ framme kändes det som.

Elin hade sagt att hennes bror skulle hämta oss men så blev det massa knas så vi fick sitta där och vänta i en och en halv timma på rese för att hennes brors flickvän skulle komma ist, snällt som det var kom hon dock tråkigt att vänta men bättre sent än aldrig ;) Väl hemma hos Elin så gick vi upp till hennes lägenhet och lämnade grejerna sen ut på gården där hon lekte med alla barnen, Liam, Marlon och Leon. Så sjukt söta :D Vi va där ute en stund sen var Elin hungrig så då blev det mat till allesammans. Överkokade makaroner och halvklara köttbullar haha, nej men det var faktiskt gott, tack Elin :D Du kan laga mat bara du vill ;) Sen skulle Elin och Jenny ( barnenes mamma ) till systemet och köpa vin till Putte + att dom skulle handla tror jag? haha något skulle dom göra iaf :P Under tiden var Liam kvar med mig och Putte så det blev till att leka "gömma påsen" med honom och busa runt haha så skön pojk asså :D När Elin och Jenny kom tillbaka skulle dom vidare så när dom hade gått började jag, Putte och Elin spela galen pannna.

Elin har tjatat om det spelet och vellat att jag ska ta med det sen hon såg att jag spelat det på bdb så var ju tvungen att vara lite snäll så hon fick spela ;) Haha det gick jätte bra för henne men mindre bra för putte lilla. Det blev massa skratt, dricka, musik, cigg och spel. Jätte trevligt. Efter ett par timmar gick vi oss ner till tappen för att köpa korv haha, det satt faktiskt jätte bra, mumms ! Alltid gott med mat i magen när man är lite full (A) haha. Putte blev kanon som vanligt och Elin var inte dålig heller eller ja så full va hon inte mest hennes balans sinne som var såligt, stackarn :D Väl tillbaka i lägenheten igen så fick Elin ett medelande om att vi skulle komma ner och träffa hennes kompis Fredrik, så det gjorde vi fast jag var upptagen med min egen telefon så sorry om jag var lite off (A) haha.. men men. Alla var lite halvt trötta men vi skulle ändå se på skräck film, en film jag såg förra veckan med Janni The Unborn ingen sån skräck film jag blir rädd för det var om små barn och spöken vilket både Elin och Putte tyckte var dom äckligaste skräck filmerna så är ni rädda för sånna filmer, se den! Det va därför blev det den fast så länge hann vi inte se eftersom alla typ somnade i soffan så det var lika bra att lägga sig tyckte vi. Jag delade säng med Elin och putte fick ta soffan, men länge låg han inte där utan kom in och la sig med oss en stund tills man märkte att han började bli trött då fick han gå. Haha han är så jobbig att sova med :P Så sen var det en film på och jag somnade ganska snabbt

Nu är men lite seg såhär på morgonen och ska väl ta sig något att äta hade jag tänkt, Elin och Pute sitter här och dricker tee medans tv;n är på. Idag vet jag inte riktigt vad som händer men jag kommer med mer uppdatering när jag kan och har tid haha kanske sådär på morgonen eller något. Har fruktansvärt ont i mina axlar, vet inte vad jag gjort men fått en masage av Putte den hjälpte faktiskt fast dock inte så det gick bort helt. Är inne på Elins dator så bilder kommer när jag kommer hem :) Ha det bra alla där hemma och hälsa alla ifrån mig ni som läser detta.. Hörs <3

Peace and love

Kommentarer
Baso säger:

Hahaha :) fan galenpannor! När ska ni spela in då ?

2009-04-07 | 11:55:40
Bloggadress: http://www.Baso.nu
Baso säger:

Hade jag kunnat hade jag åkt igår ! ;D Ni får komma hit :D

2009-04-07 | 15:38:04
Bloggadress: http://www.Baso.nu
Christer Sundström / Öa säger:

Svar : Ja man kan ramla ner därifrån :D Eller om man väljer att "fly" eller hoppa. De e vilket som.

2009-04-07 | 16:30:35
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/
Christer Sundström / Öa säger:

svar : man kan som sagt va ramla ner där vid en ev. flykt

2009-04-07 | 16:46:10
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/
terran säger:

jodå, de va lite sött :D

hoppas ni har de skoj, hälsa <3

saknar er!! <3

2009-04-07 | 16:47:21
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback