Sjuk dag

Ja dagen idag var faktiskt ganska sjuk om jag får säga det själv :P Vaknade klockan 07:20 av att Noomie ringde och frågade vad jag gjorde, ( för att jag ska vakna måste hon ringa, annars sover jag gött hela dagen, haha ) trött som en idiot svarade jag - jag sover ? haha .. Noomie - Du vet att vi ska gå nu va? jaha ja då fick min inte alls skynda sig som fan slängde på mig kläderna kladdade på lite smink sen vare bara till att åka till färjan. Bussen gick klockan 07:36 så ganska stressade var jag ju om man säger så! Väl på bussen så fanns det ju självklart inga platser ( hatar att åka 290 på morgonen asså :/ ) När vi kom till skolan mötte vi upp Gurra och Alex som jag tog en cigg med, fast röka han dom ju inte så jätte mkt ( jävla seg rökare ) Trött som jag var dampade jag sönder typ hela dagen idag(A) haha .. skrattade åt allt och pratade högt, haha fyfan ^^ ganska trevlig dag endå :) Måste bara säga stackars Elin i klassen som idag svimmade när hon skulle av bussen så hon fick åka till akuten, synd om dig :/ När vi skulle åka hem jag och Noomie sitter vi på bussen och det börjar regna värre än någonsin fyfan, så mkt har det inte regnat på länge.. vi var som två dränkta katter föfan, det va inte kul :( När jag kom hem sen bytte jag kläder , kröp ner under täcket och kollade på pb som jag blivit helt peroende av nu (A) snart på säsong 3 :D wiie ! Sen kom Putte så skulle vi kolla på dom nya avsnitten av heroes men haha trött som jag var somnade jag så han fick kolla själv på dom :P Vakande sen runt 8 och då åkte vi hem till honom kollade på andra avenyn och nu sitter jag här och tänkte göra mig lite varm chocklad och titta klart på dom sista avsnitten av pb :D hur har eran dag varit idag? hände det något konstigt eller roligt, berätta ..

Kommentarer
Noomie säger:

mysigt :)

2008-10-13 | 22:54:31
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/
Nea säger:

fick reda på att aryan typ har dödat katter idag!:(

2008-10-14 | 17:36:42
Bloggadress: http://dendarnea.blogg.se/
Noomie säger:

haha inget sånt, bara att det är bråk i hans pappas familj.

2008-10-15 | 17:50:30
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/
alex säger:

HIHI DRÄNKT KATT !!! du var inte blöt hund då?:O :(

2008-10-17 | 09:24:22
Bloggadress: http://nootiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback