Måndag morgon

Ingen skola idag då gött, eller jo det är skola men jag är inte där :/ Fick tid hos ungdomsmotagingen idag vid 10:30 så måste dit sen ska jag till tandläkaren också vid 2 så allt krockade typ. Så idag blev det till att vara hemma, tycker lite synd om Noomie som fick åka äckliga 290 själv och vara i skolan själv :( <33 Men jag vet att hon inte tyckter att det är så falrigt, jag hade fan dött .. hatar att åka själv osv. Sitter och smar med Alex och Gurra ifrån klassen och dom verkar inte ha sådär jätte roligt faktistkt :P haha , så rätt glad att jag är hemma , fast endå inte :( Var ej i skolan i torsdags förra veckan inte fredag heller och nu inte idag. Skit längesen jag var i skolan känns det som, inte bra att vara bort :/ + att vi har prov i matte nästa vecka så det blir till att plugga duktigt nu för min del , usch va tråkigt :( men men.. Nej nu ska jag fixa iording mig sen ska jag åka iväg, vad ska alla andra göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback