Ovanlig dag

Dagen började med att jag försov mig , inte ovanligt alls men men iaf. Idag skulle vi ta kort i skolan så då fick la man göra sig lite fin iaf, haha om man gemför med hur jag brukar gå till skolan xD Vi hade lång rast i skolan idag så vi tänkte att vi skulle åka till tingstätten och kolla när en ifrån klassen va med i rättegång, men så lätt blev det inte. Vi trodde det var där vid brunsparken men nejdå det va vid heden och då var det 10 min innan den skulle börja så det blev till att små springa och självklart regnade det och jag hade klackskor också självklart just denna dagen. Dom blev pissblöta :( När vi hade gått en bit så backade dom andra ut för dom sa att vi inte skulle hinna men jag och Alex gick endå och vi hann, fan vad vi är grymma! Rättegången var typ sen så när vi kom in satt lilla ****** där plus några till. Naw synd om dig vare, fast du va fett duktigt. Efter det fick vi ifrån heden tillbaka till skolan som ligger på järntorget, självklart börjar det spö regna och det är typ drygt 10 min kvar tills vi ska ta klasskort. Då är man glad, inte ! Vi hann iaf men fyfan va jag måste ha sett ut på det jävla kortet asså :D haha , sen när jag skulle till bussen fick jag springa hela vägen ifrån skolan, usch det va riktigt jobbigt! Så nu sitter jag här blöt och kall, usch ! Ska krypa ner i sängen nu och kolla en film senare ikväll kommer jennifer hit och ska spela in :D äntligen ! Så låten släpps nog ikväll om det blir som planerat.

Hur har eran dag varit?
puss på er

Kommentarer
Baso säger:

Seg.

2008-11-12 | 18:22:37
Bloggadress: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback