En månad kvar

Nu är det bara en månad kvar till det är jul :D wiie, det har redan börjat snöa en ganska massa för att vara sverige eller? Det tycker jag iaf, haha kallt som fan är det också! usch usch det gilar man faktiskt inte, men vill endå att det ska mera snö och sånt för den 20; onde åker jag ju ner till värmen och då vill jag att det ska vara riktigt jävla kallt här i sverige :P mohahah. Sen vill jag det för att jag inte kommer att vara hemma + att det är ganska mysigt med snö och jul och allt bara man slipper vara ute så mycket, haha. Och snart börjar ju julkalendern och allt också, haha eller är det bara jag som kollar på sånt kanske?

Kommentarer
Elin säger:

Ja, men den nya är ännu finare, OCh större :D helt udnerbar är den :) Tack så mycket, börjar bli klar faktiskt, men orjkar inte plugga mer idag så jag´fixar nog det sista imorgon :P

2008-11-24 | 17:12:20
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/
Alex säger:

haha den 20;e så kommer snön dit du skall och den värmen där kommer till sverige, bara så du vet;)

2008-11-25 | 14:13:16
Bloggadress: http://nootiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback