Inneboende

Nu va det ju ett tag sen jag skrev , känns det som . haha men det va ju inte så längesen endå, det har inte hänt så jätte mkt, bor fortfrande hos Putte :D vet inte hur länge jag ska bo här än men det återstår väll att se ;P haha.
Gårdagen var riktigt rolig iaf kvällen, på dagen hände det inte så jätte mkt vi satt hemma hos Putte , jag, Henke, Beckan och Malle typ hela dagen och bara slappade. Senare på kvällen eller natten gjorde jag, Henke, Putte och Malle saning eller konsekväns :D haha grymt kul ^^ Vi fikade också med bullar och tårta.. bilder ifrån kvällen kommer upp ;P
Idag å hoppas att denna sommaren kanske kan vända till det bra igen :D Har fan inte hänt någoting känns det som och igår var det en månad kvar tills skolan började :( det skrämmer mig lite, för har inte gjort ett piss denna sommaren och vädret har fan varit värre än förra sommaren, eller kanske inte värre men förra sommaren gjorde jag iaf mer. Nu är det enda man gör är att slappa , kolla film eller tv , vara inne på datan och tråka åh sova. Nej usch, snart får det fan ta och bli en ändring på det här ! Ikväll händer nog inte för mkt, slappa som vanligt eller något. Inget drickande iaf, för nu har Putte varit duktigt och bestämmt sig för att inte dricka så mkt mer, vilker nog ganska många av dom jag umgås med har börjat insé nu. Varför ska man dricka när man aldrig har kul endå? Eller aldrig kanske jag inte ska säga , men det är få tillfellen kvällen blir riktigt lyckad ! Så det ska bli så jävla skönt när man fyller 18 och kan gå ut! det är ju typ bara ett halvår kvar tills jag fyller nu :D wiiee ! Något att se fram imot iaf, haha ! Idag får jag och Putte åka och handla, det finns inte så mkt kvar i kylen så får la se hur det går , haha ! Ikväll ska vi käka tacos , mumms ! Nej nu ska jag gå in till Putte och kolla vad han och Henke har för sig ;P Skriver igen så fort jag kan och får tid över :D

ha det bra alla <3


Kommentarer
Elin säger:

Nice :D fest veckan lång hos putte? ;)

2008-07-19 | 16:17:03
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/
emma säger:

hehe , nej alla är nykterister :D

2008-07-21 | 19:44:39
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback