STORT GRATTIS

Fick just reda på att Louise och Dennis blivit föräldrar till deras lill kille :D vet inte så mycket äns så finns väll inget mer att skriva en ett stort grattis till er :) Och jag hade rätt (A) haha .. hon frågade mig för några dagar sen vad jag trodde det skulle bli och jag trodde kille :P fast det spelar ju ingen roll :) men sjukt roligt för er båda ! Och Louise när du läser detta får du skicka bild på den lilla så jag kan lägga upp här , åter igen stort grattis !



här är den lilla gullungen :)

Kommentarer
Babbidesign - [Design & Foto] säger:

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, välkommen!

2008-12-09 | 13:26:17
Bloggadress: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback