Räknar ner

Ja nu är det knappt 11 timmar kvar till man sitter på planet då , oj va tiden går fort nu. Putte är här och håller mig sälskap fast just nu sliter han av mig håret eller något .. haha har just duschat och han ville kama ut det men ja det gick väll sådär och nu håller han på att bålsa det , haha egentligen gör jag det tusen gånger bättre själv men kul med uppvakting :) haha , naw hallegod jag har världens bästa bror , älskar honom högt <3 Ja här sitter man och räknar ner tiden då tills man ska åka. Har käka min sista kebab special i sverige iaf idag och rökt min sista ciggaret i sverige också detta året då :) Även hunnit med att rensa datan och städat och vägt väskan den vägde 20, 1 så fick ta bort lite men då var ej sminket och allt med så det kommer la komma upp i det igen bara det inte går över ! Nej nu ska jag umgås med putte dom sista timmarna jag kan, alla som jag inte träffat får ha det så jätte bra och alla jag träffade igår tack så mkt för kvällen och jag kommer sakna er alla <3 Hörs kanske , ses nästa år :D

peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback