Nu är det nära

Oj oj , nu är det nära .. bara hemma i 3 dagar till sen åker jag :D wiiie ! Det ska bli så fruktansvärt skönt att komma BORT härifrån och ner till värmen, men kommer sakna en massa folk grymt mycket. Börjar faktiskt bli lite nervös nu inför resan, brukar inte vara det men nu börjar det pirra lite faktiskt (A) haha. Sen är det bara 8 dagar kvar tills julafton och den ska jag för första gången inte fira i Sverige, känns konstigt att inte ha julgran eller något sånt men tror det kommer bli skönt att vara där nere slippa stressen och allt också. Tror faktiskt att jag behöver det! Inte börjat packa än men tänkte göra det imorgon men jag kommer säkert ta med hur massa som helst och knappt använda hälften, det brukar ju bli så.. haha. träffade min älskade kusin häromdagen också, gud va stor han har blivit sen sist jag såg honom fast endå så liten. Fick även se min halvkusin Jossans lilla dotter idag, gud va fin hon var :) Pappa upp i dagen iaf. Nej nu ska jag fixa med engelskan sen blir det till att sova, det e ju skola imorgon men bara två dagar kvar och det känns hur skönt som helst verkligen ! Sen på torsdag blir det en liten "hejdå" middag hos mig + paketleken med min snyggingar :D Hoppas att alla kan komma, men vet ju att Oliwia inte kan så om du läser detta, tråkigt att du inte kan komma men vi får ses innan jag åker iaf <3

- Vad ska alla göra på jul och nyår då? Fira hemma med familjen eller borta?
berätta lite för mig nu som inte ska vara hemma, kan vara kul :D

peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback