Julmiddag och Jul på Liseberg

Efter klippningen och slingningen så blev det till att åka hem och fixa det sista med smink och allt, sen vidare till syrran för att käka julmat :) Det var många som va där, det var jag, mamma , pappa, syrrans sambos mamma och pappa samt deras andra barn ( alltså min syrras sambos syster ) och hennes två barn, mormor och hennes sambo, min bror och även kusinen Whilliam. Så vi var ganska många endå i deras lilla tvåa :) Vi fick jätte god mat, sen blev jag hur trött som helst så det dröjde inte länge för äns jag somnade på soffan, men vaknade när vi skulle åka iväg till liseberg. Egentligen orkade jag inte riktigt åka dit för ar så himla trött, men kände att om jag inte går nu blir det inget i år :/ så jag gick med endå :) Det va ganska roligt mest mysigt att gå runt och se alla ljus och allting. Efter liseberg blev det först hem te Putte för att dricka lite smått sen vidare till Oliwia för att fortsätta och dit kom en massa folk ^^ kom hem vid halv fyra eller något och Janni som inte hade någonstans att sova följde med. Vi somnade ganska sent, hade mycket att prata om.. och vaknade vid 12 idag så nu sitter jag här ny duschade och ska snart äta hoppas jag sen ska vi vidare och hälsa på lill kusinen Edvin, saknar honom grymt mycket :( <3 så det ska bli riktigt kul. Skriver mer ikväll om jag hinner .. lägger in bilder ifrån julmiddagen och liseberg samt några ifrån kvällen sen :)

Kommentarer
Alva säger:

Svar: Tack, hehe, det har jag fixat i kodmallen. Närmare är svårt att förklara! :) Men din blogg är ju redan jättefin som den är!! :D

2008-12-14 | 23:09:13
Bloggadress: http://alviewie.blogg.se/
Stina säger:

haha, underbar låt :) vart ska du åka? och hur länge?

2008-12-16 | 00:23:53
Bloggadress: http://sstinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback