Helg

Oj, oj oj denna helgen har ju inte varit lik någon annan på länge iaf, drack både fredag och lördag så är väll inte sådär jätte pigg och glad nu kanske. Men det var faktiskt ganska kul denna helgen, bortsett ifrån vissa insedenter då. Men orkar inte skriva så mycket så lägger in bilder ist och det är bara att klicka på dom så blir dom stora :)

Fredagen:

efter detta drog vi till mikael men tog inte med mig kameran dit :)

Lördagen:








slut på bilder

Tack för en trevlig kväll allihopa <3

Kommentarer
Stina säger:

sarah är en tjej som jag umgås med, hon är au pair här i london och är lika gmmal som mig :)



julkalendern jag kollar på är den från svt som dom sänder från hemsidan, ganska jättekass men vad gör man inte för sverige liksom :p

2008-12-07 | 12:33:11
Bloggadress: http://sstinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback