Håller tummarna

Ja jag sitter här och håller tummarna för att Kevin ska vinna idol 2008, han måste vinna ! Han är ju helt klart bäst, eller vad tycker ni? Alice är bra, men Kevin har det där lilla extra som ingen annan har! Medans Alice är mer som vem som helst liksom.. Därför tycker jag att han ska vinna, han har varit bäst hela tiden det är inget snack om saken!



Nog om idol, för er som undrar så har jag iaf blivit ganska mycket bättre fortfrande lite ont i halsen och en aning snorig men det belv iaf skolan för mig idag, kände att jag var tvungen. Sen var jag på möte, det gick väll bra. Tänker inte gå in mer på vad det va för möte dom som behöver veta vet :) Sen blev det att gå på rasaurange med familjen fast bror min följde inte med ( synd ) Men det var jätte gott iaf så han gick miste om något. Så jag ska tipsa alla som bor i Göteborg eller i närheten av Göteborg käka på Tilda´s hur gott som helst och det finns nästan allt och det är inte farligt dyrt, även mycket trevligt. Nej nog om det nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla vem som vinner för ska nämligen upp tidigt imorgon eftersom jag ska klippa mig, är jätte osäker på hur än :( men för er som har mig på bdb in och tyck till !!! Gick upp 7 i morse så är helt slut och ska upp samma tid imorgon och då är det full gång hela dagen också först klippa mig sen hem till syrran på jul middag och sen blir det jul på liseberg :) Få hoppas på lite snö tills dess, alltid roligare då. Nej nu börjar det dra ihop sig och ögonen vill verkligen blunda nu så får väll lägga mig..

Hur har eran dag varit idag?

peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback