ny klass , usch !

Ja nya klassen var väll kanske ingen hitt om man säger så :/ full med emo och massa töntar typ både jag och Noomie kan ju säga att vi saknar våran gammla klass :( det är bara jag och Noomie som blivit förflyttade, alla andra ifrån gammla klassen går kvar i den vanliga klassen med samma mentor och 4-5 nya elever kanske. Jag vill tillbaka till den gammla klassen, men endå inte! Killarna i den var väll kanske inte dom lugnaste om man säger så åh nu när vi äntligen kommit bort från dom vill man tillbaka till sin vanliga klass :/ hmm .. hoppas det blir bättre med nya klassen imorgon! Det är inte lite folk heller 27 pers ska vi gå i denna klassen , haha i förra var vi knappt 20 :P Jaja men så är det med förändringar, dom nya mentorerna verkar snälla iaf och både jag och Noomie kommer få ett lite spciellt schema eftersom vi redan gått ett er och läst klart några kurser.. så vi får la se hur det blir. Bara att hoppas på det bästa.. och jag som slutade röka igår , haha jag kunde inte hålla mig länge tyvärr :( började idag igen .. men nu har jag bestämmt mig att det ska bli det nya nyårslöfftet ist :) får väll hoppas att jag håller det detta året, hade nämligen det förra året också , haha och det gick ju inte alls bra eftersom jag fortfrande inte slutat xD
Nej nu ska therese komma hit och hämta lite saker och lämna :P

ha det bra alla <3

Kommentarer
anna olovsson säger:

vad tycker du om klassen nuförtiden ?

2011-01-28 | 12:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback