Godmorgon

Precis ammat klart nu och ska snart smyga tillbaka in till sovrummet så vi kan sova brevid pappa igen. Mysigt med helg då vi kan vara mer ihop och jag inte behöver tänka så extremt mycket på att tyst tyst inte väcka pappa. Det är inte hela världen om han vaknar nu, såklart att jag försöker vara så tyst som möjligt. Men ändå skönt inte ha någon press typ, för känns så taskigt om han vaknat när han ska upp och jobba 8 timmar, är ju vaken mitt eller Tures fel såklart det vet jag ju. Men känns ändå så Ibland och det är skönt nu att man slipper tänka på det lite Faktiskt ☺️ Nå vad händer idag? Inte speciellt mycket tror jag, någon kanske bjuder över oss? Hihi vem vet? Kanske åker över till mina föräldarar en stund för Gustav ska tippa med sina kompisar idag, vilket dom börjat göra nu varje lördag. Lite kul för dom ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback