Älskar dessa dagar

Visst är det underbart med sånna här dagar? ☀️ Man blir helt lycklig, älskar detta. Dagen spenderades hos mamma och pappa tillsammans med syster och hennes familj, underbart ! Va nere vid badet först och myste med fika sen blev det hem till föräldrarna för att grilla. En riktig mys dag, en välbehövlig sådan ☺️
 
Ture ligger och myser med morfar 💙
 
sen åkte vi hem för mer grill med lite kompisar, så härligt med sånna här dagar 👏☀️ sen blev det lite Sverige match, så la jag Ture och han somnade strax efter 21 och sover förhoppningsvis natten igenom 😄 min duktiga, älskade bebis 💙 märkte nu när jag kom hem att jag hade bränt mig 😩 åhhh får bli bättre på detta med att smörja mig 😒 brukar iof vara ganska duktig på det, så nu får det bli en morgon vana ☺️👍 så nu blir det lite mys med chips och dipp i soffan för mig och Gustav, snart åker han ju till Sweden Rock festivalen. Då blir det ensam mys för mig och Ture många dagar, nä nu ska vi börja se film. Godnatt 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback