8 juni

Vart fullt upp med jobb, familj osv där av dålig uppdatering dom senaste dagarna. Gud tiden bara springer iväg, måste hinna med. Andas, ta det lugnt och njuta. Andas in.... Och ut. 
 
Gustav är hemma igen, både han och Ture ligger och sover lika trötta båda två. Jag skulle redigera massa bilder tills han hadd tittar klart på ett avsnitt men blev lite längre och han somnade lite snabbare. Men han är ledig imorgon, skönt ! För honom 😁👍 men oss med, han var så söt och hade saknat Ture så mycket och Ture blev överlycklig när pappa va hemma igen 💙 
 
 
Här vaknade vi upp imorse, igår sov vi hemma hos gustavs bror och hans sambo, första gången Ture sover borta över natten ☺️ Gick super bra, dock är jag inte vad vid att sova borta och att sova i stan, mitt inne i stan väldigt centralt, så det var folk, spårvagnar, ambulanser, motorcyklar osv.. Ja ni förstår. Det ända som hörs nu är Ture och Gustav som snarkar på kapp, lite jobbigt det med faktiskt 😒 men men..
 
Nästa helg ska han sova hos mina föräldrar för första gången, över natten 💛 åhh min lille prins blir så stor, nu sover han ju hela nätterna så det är ju lite smidare då. nu får jag släcka mobilen innan dom vaknar 😁 godnatt 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback