Godmorgon

Godmorgon på er ☺️ hur har eran natt varit? hoppas den var bättre än min, fyfan rent ut sagt. Ture har inte haft det alls roligt inatt, han började snora och kunde inte andas riktigt så för att han skulle somna om överhuvudtaget vid 01.30 tiden blev det mat, ger aldrig mat på natten annars men der var antingen de eller sitta uppe med han några timmar. Jag tvekade inte ens just då 😴 så sen vakande han strax innan 06 och ville inte sova mer, hade bajsat för ovanlighetens skull. Det är tänder på gång 4 st samtidigt så har bytt bara bajs blöjor nu sista tiden 1 bara kiss blöja sen i söndag, så är sjukt trött på det. Haha, vi har haft problem med att han ska bajsa en gång. Men när man byter 3-10 bajs blöjor om dagen i 5 dagar så blir man ganska trött 😏 usch, men var på vårdcentralen idag för att kolla öronen han hade nyss öroninflammation så ville kolla så det inte var det. Vilket det inte var, skönt ! Så nu ska jag in och klippa mig och min mormor har Ture 😘❤️ 
 
Sitter er på färjan nu och den började snurra runt och lägger till på andra hållet ..
 
det visade sig att en ambulans stod längst bak och fick baka av, sen så körde färjan ut igen snurrade tillbaka och står nu rätt så vi kan köra av, haha sjukt ! Aldrig varit med om det tidigare, nu ska jag köra av strax. Ha en bra dag alla ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback